GETTING MY DADS PHONE OUT OF A GIANT JOLLY RANCHER! #shorts

1 avril 2021
4 768 520 Vues

What should I do next with jolly ranchers!? #shorts

Commentaires
  • It’s not going to work I know it

    Jocelyn SalingerJocelyn SalingerIl y a 3 minutes
  • Are we gonna ignore the fact that a snake is LITERALLY chillin around his neck 😂😂

    JoannaJoannaIl y a 37 minutes
  • Yes it will

    Madeline CortesMadeline CortesIl y a 43 minutes
  • I think it's going to work

    Adrean BrownAdrean BrownIl y a 51 minute
  • You realize you're dropping an *iPhone* right?

    Aariyanna McCutchenAariyanna McCutchenIl y a 2 heures
  • You could’ve just sent the jolly rancher to me. I would’ve eaten it.

    Easy NationEasy NationIl y a 2 heures
    • This guy is stupid

      JoannaJoannaIl y a 37 minutes
  • It won't work

    tammy littletammy littleIl y a 2 heures
  • Mistakes make you stronger This guys parents:

    I waited 90 days to change my nameI waited 90 days to change my nameIl y a 2 heures
  • Why use your dads phone ...? :/

    Sour XDSour XDIl y a 3 heures
  • Phone=ded

    Ryan JaquesRyan JaquesIl y a 3 heures
  • I thought the colorful parts where gummy worms 😂

    the white champbunnythe white champbunnyIl y a 4 heures
  • The battery ummm

    Pineapple PeepPineapple PeepIl y a 4 heures
  • That’s an iPhone 4 they don’t make them anymore they could be rare in like ten yrs why would you brake it???

    Jack BrownJack BrownIl y a 4 heures
  • Warning: *Some iPhones have been harmed during this video*

    Isabella DiazIsabella DiazIl y a 4 heures
  • That is super dumb

    Julie SoldoJulie SoldoIl y a 4 heures
  • Bruh- YOU BROKE TH PHONE

    Shoyo HinataShoyo HinataIl y a 5 heures
  • Gott sei Dank das das Handy kaputt ist

    XDKILLERHDXDKILLERHDIl y a 5 heures
  • Me: just eat it

    NutellaÒwÓNutellaÒwÓIl y a 5 heures
  • 🤣 🤣

    Siphelele MsweliSiphelele MsweliIl y a 5 heures
  • This guy is stupid

    Dr HamsterDr HamsterIl y a 5 heures
  • Crazy

    Linda CammLinda CammIl y a 6 heures
  • Charge it

    BOZO THE CLOWNBOZO THE CLOWNIl y a 6 heures
  • Spoild brat's 🙄🙄🙄

    Lol DedLol DedIl y a 7 heures
  • Why would u smash it when u can eat it

    [pink is my Life :-:][pink is my Life :-:]Il y a 7 heures
  • Would have been better if he throw it up and it knocked him out by landing on his head.

    Drew ParishDrew ParishIl y a 7 heures
  • Is no one talking about the snake on his neck

    AMANY BINTI AHMAD FITRI MoeAMANY BINTI AHMAD FITRI MoeIl y a 7 heures
  • You have to charge it

    Vanessa’s travel TeamVanessa’s travel TeamIl y a 7 heures
  • ‘I really hope the phone still works’ proceeds to throw it onto the ground and hit in on the floor verociously multiple times when he could just cut it out JELLO ISNT THAT STRONG. Then the phone doesn’t work. WTF DID YOU EXPECT IDIOT

    Via EMVia EMIl y a 8 heures
  • I would disown my kid

    mal ビーmal ビーIl y a 9 heures
  • The next video we will probably see from him will probably be a funeral , R.I.P. Colty died by smashing my dads phone .🤣🤣

    queen rosequeen roseIl y a 10 heures
  • The phone might be dead

    zayden morenozayden morenoIl y a 10 heures
  • Not me I don't think would not work is broken definitely broken book in broken Boyle Cantwell came broken broken broken will and

    jon masottijon masottiIl y a 11 heures
  • not another privileged white person 😟🤲🏽 you could’ve used the phone for a good cause and not done this stupid shit lmaooo

    ch1lech1leIl y a 11 heures
  • Ummm voice check

    Robyn YoungRobyn YoungIl y a 11 heures
  • Spoiled stupid

    joseph gwapzjoseph gwapzIl y a 11 heures
  • And Dad said nothing..?🙂

    MøøñiêMøøñiêIl y a 11 heures
  • Did you really have a snake around your neck

    Adrian GamingAdrian GamingIl y a 12 heures
  • this is the kind of Person that dropped out of first grade.

    MrTv Animations XMrTv Animations XIl y a 12 heures
  • Dude i hope you pay for his next phone!

    Evy FoxtrottEvy FoxtrottIl y a 12 heures
  • Lol 🤣🤣🤣

    jt071759 Gb00jt071759 Gb00Il y a 13 heures
  • Lemme get this straight, you put your dads phone in a jolly rancher and you’re not dead? You’re still alive? Bruh, my parents would’ve slapped me so hard I wouldn’t be able to feel my face then proceed it put me out of their house

    Angel x AnimeAngel x AnimeIl y a 13 heures
  • my dad is going to kill me if i did this

    princess larsenprincess larsenIl y a 13 heures
  • What voice changer app do you use?

    Pico Is annoyedPico Is annoyedIl y a 14 heures
  • I did not the snake on your neck

    Gavin RiosGavin RiosIl y a 14 heures
  • Ahhh damb kid b throwing an IPHONE into the rubbish

    ᴘɪɢʜᴀᴛᴇɢʀᴀssᴘɪɢʜᴀᴛᴇɢʀᴀssIl y a 15 heures
  • A couple months hmm 🤔 it might be dead

    TripleDTripleDIl y a 15 heures
  • Ok but how did he not notice?

    Honey LemonHoney LemonIl y a 15 heures
  • That has to not work

    R TeaganR TeaganIl y a 15 heures
  • “A couple months ago I placed my dads phone inside a giant jolly rancher” bruh why ☠️

    Its Reesy!Its Reesy!Il y a 15 heures
  • To put it in simple words that you can understand, *You are a fucking idiot.*

    Ignacio VirmauskasIgnacio VirmauskasIl y a 16 heures
  • Nobody gonna talk that the candy look like the tiktok logo

    ZeroZeroIl y a 16 heures
  • No shit

    gamer got gamesgamer got gamesIl y a 16 heures
  • Have fun picking that up

    TaisakuuTaisakuuIl y a 16 heures
  • Wouldn’t the inside be all jolly too? Thats why it wont work

    CJBoxCJBoxIl y a 16 heures
  • That’s a old a33 phone so your caping lmao that a iPhone 4-5

    32 Mino32 MinoIl y a 16 heures
  • No it will not work there's candy in the charging port

    •Turk3yD1ckN1gga••Turk3yD1ckN1gga•Il y a 16 heures
  • Waste🙄

    LazyDaisy _ GirlLazyDaisy _ GirlIl y a 16 heures
  • Why...why would you do that???

    Falckie BattyFalckie BattyIl y a 16 heures
  • Ofc it don’t work it has dried up liquid inside of it

    ShaunTheGamer 17ShaunTheGamer 17Il y a 17 heures
  • That was supposed to be EATEN! NOW THERE IS ONLY ONE LAST TRACE OF THAT JOLLY RANCHER. EAT IT.

    Iperel999Iperel999Il y a 17 heures
  • Anyone gonna tell him thats an iPhone 4... (A UNUSABLE PHONE)

    Aedan S.Aedan S.Il y a 17 heures
  • No

    bc rrwbc rrwIl y a 17 heures
  • You have a pet snake

    twinkle twinkletwinkle twinkleIl y a 17 heures
  • I would have licked some of the jolly rancher cake

    Skyler RoperSkyler RoperIl y a 17 heures
  • Such waste of jolly rancher

    Mikan Tsum!kiMikan Tsum!kiIl y a 17 heures
  • why tf would his dad have an iphone 4 in 2021?? apple dont even update that phone model anymore 🤣😭

    kywtoikywtoiIl y a 17 heures
  • Are we all gonna ignore the fact this guys canadian ya hear it in the outs...ooot like hes a damn owl

    Gage WadeGage WadeIl y a 17 heures
  • F that snake

    Henry MarshallHenry MarshallIl y a 17 heures
  • Voice changer why dude

    Hypergamer TM 2Hypergamer TM 2Il y a 17 heures
  • well no crap it wont work

    qaoziiqaoziiIl y a 17 heures
  • "I really hope it works" my guy I'm sure it fucking died when you encased it in probably boiling hot sugar which then hardened around a NON WATER RESISTANT PHONE

    ZembitzZembitzIl y a 18 heures
  • Aww cue snaky

    Tazøøka PrøTazøøka PrøIl y a 18 heures
  • Voice changer was necessary why?

    Taken JoltTaken JoltIl y a 18 heures
  • you just wasted money it’s not like things are free - like wow

    Myla WilliamsMyla WilliamsIl y a 18 heures
  • wait stop Jesus died on the cross for us spread the gospel Jesus loves you very much our father is coming turn to him before it’s too late repent and share God‘s word Jesus loves you✝️❤️

    Josiah G,Josiah G,Il y a 18 heures
  • WAIT NO THATS AN APPLE PHONE ITS NOT GOING TO SURVIVE

    • Midnight & Sakura •• Midnight & Sakura •Il y a 18 heures
  • Ik it wouldn't work lol

    se_cry xbox friendse_cry xbox friendIl y a 18 heures
  • I’m very sorry but I only liked da vid because of the snake

    Layla BennettLayla BennettIl y a 18 heures
  • I told you👌👌👌

    John DoeJohn DoeIl y a 18 heures
  • If putting it in jolly ranchers won't break it, throwing it certainly will 😂

    Bruno & LeeBruno & LeeIl y a 18 heures
  • I did not work

    mimimimiIl y a 18 heures
  • xD

    kit kat09kit kat09Il y a 19 heures
  • Dam I was hoping it was going to work

    kit kat09kit kat09Il y a 19 heures
  • Love it!

    Kayla PinterKayla PinterIl y a 19 heures
  • No wonder, it an iPhone which means it bad, and durable, yet everyone keeps buying the shitty iphones.

    Lunar Café PodcastLunar Café PodcastIl y a 19 heures
  • I think ot works

    kayden elykayden elyIl y a 19 heures
    • I know right

      kayden elykayden elyIl y a 6 heures
    • That's cool

      Emily AnEmily AnIl y a 18 heures
  • You are the coolest FRliftr ever

    david adamsdavid adamsIl y a 19 heures
    • why does this smooth brained idiot keep on deleting my comments?

      Emily AnEmily AnIl y a 18 heures
  • Bruh what did his dad even do?

    Layla McNeilLayla McNeilIl y a 19 heures
  • this guy looks constipated and needs medical attention

    churnburnchurnburnIl y a 19 heures
  • please don't reproduce

    churnburnchurnburnIl y a 19 heures
  • dir

    churnburnchurnburnIl y a 19 heures
  • why does this smooth brained idiot keep on deleting my comments?

    churnburnchurnburnIl y a 19 heures
  • That's cool

    Ayla FuscoAyla FuscoIl y a 19 heures
FRlift